OBCHODNÍ PODMÍNKY pro prodej kurzů
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti Vás, jakožto návštěvníků Webových stránek https://portal.jiristacho.cz/, na kterých si můžete od společnosti STACHOLOGY s.r.o., IČO: 23477113, se sídlem č.ev. 316, 783 16 Dolany, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 100146 u Krajského soudu v Ostravě, zakoupit kurzy a případné zboží.
Prostřednictvím Webových stránek si můžete zakoupit kurzy s obsahem uvedeným na Webových stránkách, přičemž přístup k těmto video-kurzům je zajištěn právě prostřednictvím Webových stránek. Na Webových stránkách si můžete zakoupit také zboží. Tyto Podmínky proto upravují i proces uzavření smlouvy o koupi obsahu, o koupi zboží, podmínky zaplacení ceny a další důležité informace.
Všechny informace o zpracování vašich osobních údajů jsou dále obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete na adrese https://portal.jiristacho.cz/content/2-privacy-policy.
Kontaktovat nás můžete na naší adrese https://www.jiristacho.cz/, e-mailem na adrese zacni@jiristacho.cz nebo telefonicky na čísle +420 731 590 216.
1. NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. My jsme společnost STACHOLOGY s.r.o. a jsme provozovatel Webové stránky a prodávající Digitálního obsahu či Zboží.
1.2. Vy jste osoba navštěvující Webové stránky, která si může zakoupit Naše kurzy.
(Tam, kde používáme zájmena s velkými písmeny, např. My, Vy, Nás, Vás a další, myslíme tím tu stranu, které se zájmeno týká. Zájmena s malými písmeny, např. my, nás, označují obě strany najednou.)
1.3. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Digitální obsah či Zboží.
1.4. Digitální obsah je jakýkoliv obsah (audio, video), který si můžete objednat na Webových stránkách.
1.5. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
1.6. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Cenu.
1.7. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy s Námi.
1.8. Podmínky jsou tyto obchodní podmínky, jejichž aktuální znění najdete na adrese https://portal.jiristacho.cz/content/3-obchodni-podminky.
1.9. Smlouva je smlouva o poskytnutí Digitálního obsahu či kupní smlouva na Zboží sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím Webových stránek, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.
1.10. Uživatelský účet je účet zřízený na Webových stránkách, jenž umožňuje zobrazení a zpřístupnění Digitálního obsahu.
1.11. Webové stránky jsou webové stránky provozované Námi na adrese https://portal.jiristacho.cz/, na které bude probíhat objednání Digitálního obsahu či Zboží.
1.12. Zboží je vše, co můžete koupit na Webových stránkách
2. Obecná ustanovení a poučení
2.1. Objednávku je možné učinit přes webové rozhraní Webových stránek.
2.2. Při objednání Digitálního obsahu či Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím Webových stránek, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné společné fyzické přítomnosti. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na Webových stránkách vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
V případě Digitálního obsahu
a) Uživatelské údaje pro přístup k Digitálnímu obsahu;
b) Informace o objednávaném Digitálním obsahu;
c) Informace o Ceně, která bude uvedena automaticky na základě Vámi zvolného Digitálního obsahu;
d) Vaše identifikační údaje a doplňující fakturační údaje.
V případě Zboží
a) informace o nakupovaném Zboží;
b) informace o Ceně, případně ceně za dopravu, ceně za balení, způsobu platby Ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí Webových stránek, přičemž informace o Ceně, včetně všech nákladů, budou uvedeny automaticky na základě zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení, včetně výběru dalších možností, které Webové stránky umožňují;
c) identifikační, fakturační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu a abychom splnil zákonné podmínky, zejména účetní a daňové.
3.4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazujíc k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami a dalšími požadovanými dokumenty, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. V případě zakoupení Digitálního obsahu k potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko, jenž obsahuje také znění uvedené v čl. 11.5. Podmínek. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazujíc k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
3.5. Vaši Objednávku Vám obratem po jejím doručení potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Potvrzením Objednávky z Naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky, pokyny k platbě a tyto Podmínky. Potvrzení obsahuje i Váš případný výslovný souhlas se započetím plnění Smlouva před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy (více informací je uvedeno v části Podmínek věnované odstoupení od Smlouvy).
3.6. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně dohodli v rámci procesu Vaší Objednávky na Webových stránkách, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
3.7. Mohou nastat případy, kdy Vám nebudeme moci Digitální obsah poskytnout, například z technických důvodů. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nebudeme moci Digitální obsah poskytnout, budeme Vás kontaktovat a učiníme Vám nabídku na změnu Smlouvy, případně od Smlouvy odstoupíme. Pokud se k nabídce na změnu Smlouvy nevyjádříte ani do 5 dnů od jejího doručení, tak se změnou souhlasíte. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve znění navrhovaných změn. Pokud ale se změnou nebudete souhlasit, můžete od Smlouvy odstoupit.
3.8. V případě, že v rámci Webových stránek nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Digitální obsah nebo Zboží za tuto Cenu poskytnout ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných poskytovatelů nebo chybí či přebývá cifra. V případě, že Vám byl již Digitální obsah zpřístupněn, jsme oprávnění v takovém případě přístup zrušit a zaslat novou nabídku dle procesu popsaného výše.
3.9. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Ceny.
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, výhrada vlastnického práva
4.1. Cena je vždy uvedena v rámci Webových stránek, v potvrzení Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě.
4.2. Cena je uvedena včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Nejsme plátci DPH. Vzhledem k charakteru Digitálního obsahu nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené se zpřístupněním. Cena uvedená je tedy Cenou konečnou. V případě Zboží mohou být k Ceně připočteny další náklady, jako jsou náklady za dopravu, za balné, případně i další dodatečné náklady, které vždy budou uvedeny v rozhraní Webových stránek.
4.3. Pokud se nedohodneme jinak, platbu celé Ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy před poskytnutím a zpřístupněním Digitálního obsahu. V případě Zboží se zavazujete uhradit Cenu po uzavření Smlouvy a před dodáním Zboží
4.4. Úhradu Ceny můžete provést prostřednictvím platební brány. Platba v takovém případě probíhá přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese https://help.gopay.com/cs/. Nejsme povinni Vám zpřístupnit Digitální obsah nebo Zboží expedovat před připsáním platby na Náš účet.
4.5. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. Při platbě jste povinni použít veškeré uvedené platební identifikátory (např. variabilní symbol). Cena je splatná do 7 pracovních dní od uzavření Smlouvy.
4.6. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
4.7. Pokud Nám nezaplatíte Cenu ve lhůtě splatnosti, můžeme od Smlouvy odstoupit. Neneseme odpovědnost za újmu, která by Vám nebo jiným osobám mohla vzniknout uplatněním tohoto práva.
4.8. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Cenu a všechny náklady a Zboží převezmete. V případě platby kartou online je Cena zaplacena v okamžik provedení platby.
4.9. Jste povinni dodané Zboží, ke kterému na Vás ještě nepřešlo vlastnické právo, kdykoliv na Naše požádání vydat zpět, a to i pokud se toto Zboží nachází u třetí osoby.
4.10. Jsme oprávněni požadovat uhrazení Ceny ještě před odesláním Zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
5. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU a Uživatelský účet
5.1. Digitální obsah Vám bude zpřístupněn prostřednictvím Uživatelského účtu na Webových stránkách, a na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce bude zaslána další informace, včetně těchto Podmínek a faktury. Zaslání e-mailu na Vaší adresu budeme považovat za prokázání, že Vám byl Digitální obsah zpřístupněn.
5.2. Pokud je na Webové stránce u konkrétního Digitálního obsahu uveden jiný způsob zpřístupnění, bude Vám zpřístupněn tímto jiným způsobem. V případě rozporu má přednost informace uvedená u Digitálního obsahu.
5.3. Pokud bude u Digitálního obsahu na Webové stránce uveden den zpřístupnění, bude Digitální obsah zpřístupněn v takto předem oznámený den, vždy však až poté, kdy obdržíme úhradu Ceny. V opačném případě Vám bude Digitální obsah zpřístupněn do 3 pracovních dnů ode dne, kdy obdržíme úhradu Ceny.
5.4. Pokud je na Webové stránce u konkrétního Digitálního obsahu uvedeno, jakou dobu budete mít k Digitálnímu obsahu přístup, bude Vám Digitální obsah přístupný po takto předem oznámenou dobu. V opačném případě máte Digitální obsah přístupný navždy a takový případ se považuje za jednorázové plnění dle § 2389f OZ. [1]
5.5. Digitální obsah Vám bude zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy. S ohledem na typ Digitálního obsahu (jedná se výlučně o kurzy a návody na cvičení) nedochází k pravidelným aktualizacím takového obsahu, jelikož tyto nejsou z povahy obsahu potřebné. Vždy však zajistíme úpravy či aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl Digitální obsah bez vad, tedy abyste ho mohli řádně užívat.
5.6. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí). Za propojení Digitálního obsahu a Uživatelského účtu s Vaším digitálním prostředím nesete odpovědnosti Vy jako Uživatel.
5.7. Uživatelský účet bude zprovozněn v návaznosti na Vaší registraci a objednání Digitálního obsahu na Webových stránkách (vyplnění požadovaných údajů), odsouhlasení Podmínek a odsouhlasení pravidel pro ochranu osobních údajů.
5.8. Při registraci Uživatelského účtu musíte uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat. Neodpovídáme za přesnost, ani aktuálnost uvedených údajů.
5.9. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
5.10. Uživatelský účet je osobní, a nemůžete umožnit jeho využívání třetím osobám.
5.11. Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu Našeho hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob zajišťujících provoz Webových stránek.
6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
6.1. Zboží bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, případně doprava prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
6.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
6.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. V případě Zboží, které je skladem, je toto zpravidla odesláno do 7 pracovních dnů od připsání platby na Náš účet. Předpokládaná doba doručení Zboží bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na Webových stránkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Zboží bude doručeno nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. V případě, že je v rámci Webových stránek uvedena doba doručení delší než 30 dní, s touto dobou doručení objednáním Zboží souhlasíte. V případě, že by byl termín doručení delší, než 30 dnů, a tato skutečnost nebyla uvedena v rámci Webových stránek, budeme Vás o tom informovat a s tímto prodloužením souhlasíte. V takovém případě máte však právo na odstoupení od Smlouvy a My Vám vrátíme veškeré plnění, které jsme od Vás obdrželi. Právo na odstoupení však zaniká, pokud bude nový termín dohodnut. Právo na odstoupení máme v takovém případě i My.
6.4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
6.5. V případě, že porušíte svoji povinnost převzít Zboží, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete není považováno za odstoupení od Smlouvy. Můžeme v takovém případě od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy a máme právo na náhradu vzniklých nákladů spojených s marným pokusem o doručení. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6.6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašleme na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě. Náklady jsou splatné do 14 dnů od doručení na Váš e-mail.
6.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4. Podmínek, přechází nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
7. Práva duševního vlastnictví
7.1. Digitální obsah může být chráněn autorskými a jinými právy duševního vlastnictví Nás nebo Našich poskytovatelů licence.
7.2. K užívání Digitálního obsahu Vám poskytujeme pouze omezenou nevýhradní licenci. Licence je omezena na užívání v rozsahu nezbytně nutném pro užívání Digitálního obsahu. Digitální obsah nejste oprávněni žádným způsobem upravovat. Licenci nesmíte postoupit ani z ní poskytovat podlicence.
7.3. S výjimkou nevýhradní licence uvedené v odst. 6.2 Vám k Digitálnímu obsahu neposkytujeme žádná práva duševního vlastnictví. Veškerá práva duševního vlastnictví patří a zůstávají pouze Nám a Našim poskytovatelům licence.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
8.1. Zaručujeme, že Digitální obsah případně Zboží (v rozsahu použitelném na Zboží) je bez vad, zejména pak, že:
a) odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
b) je vhodný k účelu, pro který jej požadujete a s nímž souhlasíte,
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou, přičemž toto je splněno popisy na Webových stránkách, ke kterým máte přístup a jedná se o způsob, který můžete rozumně očekávat,
d) rozsahem, množstvím, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na Naše veřejná prohlášení,
e) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat,
f) odpovídá náhledu a popisu, který je dostupný na Webových stránkách, případně jinému vzorku či předloze,
g) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy,
h) není zatížen právy třetích stran, jinak než je uvedeno v Podmínkách.
8.2. V případě, že Digitální obsah nebo Zboží není ve shodě se Smlouvou, nebo Vám vůbec nebyl zpřístupněn, máte práva z vadného plnění. Uplatnění nároků z vad se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zejména ust. § 2389i a následujícími občanského zákoníku (v případě Digitálního obsahu), ustanoveními § 1914 až 1922, § 1924, § 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku (v případě Zboží) a zákonem o ochraně spotřebitele.
Pravidla pro Digitální obsah
8.3. Můžete vytknout vadu, která se u Digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku a jde-li o jednorázové plnění, můžete vytknout vadu, která se u Digitálního obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění. Po tuto dobu neběží lhůta v případě, že Digitální obsah nemůžete užívat, pokud jste vadu oprávněně vytkli. Projeví-li se vada u jednorázového plnění v průběhu jednoho roku od zpřístupnění, má se za to, že byl Digitální obsah vadný již při zpřístupnění.
8.4. Práva z vadného plnění Vám nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu. Dále Vám práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací. Rovněž Vám práva z vadného plnění nenáleží v případě, že je Digitální obsah nedostupný nebo nefunkční z důvodu Vašeho nevyhovujícího digitálního prostředí. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, máte povinnost nám poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Vás co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti máte práva z vadného plnění jen tehdy, prokážete-li, že Digitální obsah není ve shodě se Smlouvou.
8.5. V případě, že bude mít Digitální obsah vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle odstavce 8.1. Podmínek, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Digitální obsah reklamovat) zasláním písemné reklamace na Naši e-mailovou adresu, dopisu na Naši adresu uvedenou u Našich identifikačních údajů, telefonicky nebo prostřednictvím datové schránky. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek.
8.6. Při uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V souladu s § 2389l a § 2389m můžete podle typu a závažnosti vady požadovat její odstranění, slevu z Ceny, nebo odstoupit od Smlouvy.
Pravidla pro Zboží
8.7. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 8.1. Podmínek, můžete takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, telefonicky či jiným prokazatelným způsobem. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit. Reklamaci vyřídíme v souladu s uplatněným právem z vadného plnění.
8.8. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
a) na dodání nového Zboží bez vady,
b) na odstranění vady opravou Zboží,
přičemž si můžete vybrat takový způsob, který je v daném případě přiměřený. Nemáte právo žádat ten způsob vyřešení vady, který je nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný. V případě takové volby máte právo odmítnout vadu odstranit, případně zvolit druhý ze způsobů řešení vady.
8.9. V případě, že:
a) vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme v přiměřené době po vytknutí vady,
b) se vada objeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením Smlouvy,
d) prohlásíme, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží,
máte následující práva:
e) právo na přiměřenou slevu z Ceny,
f) právo na odstoupení od Smlouvy.
8.10. Nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdržel. To ale neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady,
b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady,
c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vašim jednáním anebo jeho opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností vrátit tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Ceny odpovídající jeho prospěchu z užití části Zboží.
Společná ustanovení
8.11. Do tří dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení, a to včetně zaslání informace na Váš e-mail, který je uveden v potvrzení o uplatnění reklamace. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
8.12. O uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste uplatnili reklamaci, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a jaké jsou Vaše kontaktní údaje, na které Vám poskytneme informace o vyřízení reklamace.
8.13. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami.
9. odstoupení od smlouvy
9.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
9.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Digitální obsah nebo Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne poskytnutí Digitálního obsahu nebo Zboží. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naši adresu uvedenou u Našich identifikačních údajů či prostřednictvím Naší datové schránky). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
9.3. Pokud však v objednávkovém formuláři v rámci dodávky Digitálního obsahu zaškrtnete políčko „Souhlasím se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a beru na vědomí, že udělením souhlasu zaniká mé právo odstoupit od smlouvy“, [2] nemáte podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz.
9.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit u zakoupeného Zboží v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
a) dodávka Zboží vyrobeného podle požadavků Kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, tedy zejména pokud je Zboží vyrobeno podle Vašeho návrhu;
b) dodávka Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jste jej porušil.
9.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 9.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
9.6. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy.
9.7. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám poskytneme Digitální obsah nebo Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné ho poskytnout. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace nebo v případě, že nakládáte s Digitálním obsahem či Zbožím v rozporu s Podmínkami a právními předpisy. V případě odstoupení jsme také oprávněni Vám Digitální obsah znepřístupnit.
9.8. V případě, že nakupujete Digitální obsah či Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu. Pokud jste Nám již zaplatili, vrátíme Vám Cenu do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy.
9.9. V případě odstoupení od Smlouvy jste povinni Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením Zboží k Nám, přičemž náklady na vrácení Zboží mohou odpovídat částce ceny za dopravu, kterou jste uhradili při zakoupení Zboží. Máte nárok na to, aby Vám byla vrácena cena za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který pro dodání Zboží nabízíme. V případě odstoupení z důvodu, že porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží zpět k Nám, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který při dodání Zboží nabízíme.
10. Řešení sporů se spotřebiteli
10.1. Nejsme ve vztahu k Vám vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) Občanského zákoníku.
10.2. Vyřizování Vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy admin@jiristacho.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Vám zašleme na Vaši elektronickou adresu nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
10.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.coi.cz.
10.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
11. PROHLÁŠENÍ O ZDRAVOTNÍM STAVU A ZŘEKNUTÍ SE ODPOVĚDNOSTI
11.1. Berete na vědomí, že veškerý Digitální obsah (zejména video-kurzy a návody ke cvičení) slouží výhradně jako obecné edukativní a instruktážní materiály. Nejedná se o individuální zdravotní službu, diagnostiku, léčebný postup ani rehabilitační plán přizpůsobený konkrétnímu zdravotnímu stavu uživatele.
11.2. Digitální obsah nenahrazuje osobní vyšetření či konzultaci s lékařem, fyzioterapeutem nebo jiným kvalifikovaným zdravotnickým pracovníkem. Máte-li jakékoli pochybnosti o svém zdravotním stavu, bolest, poúrazový nebo pooperační stav, měl byste se před zahájením cvičení obrátit na odborníka.
11.3. Neneseme odpovědnost za újmu na zdraví či majetku, která by mohla vzniknout v souvislosti s uplatněním či nesprávným uplatněním zveřejněných cvičení, a to v nejširším rozsahu dovoleném příslušnými právními předpisy.
11.4. Digitální obsah není zdravotní službou ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ani výkonem zdravotnického povolání podle zákona č. 96/2004 Sb.
11.5. Seznámení s tímto odstavcem stvrzujete zaškrtnutím příslušného políčka (checkboxu) při objednávce Digitálního obsahu, případně registrací Uživatelského účtu. Bez tohoto souhlasu není možné Smlouvu uzavřít.[3]
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme poskytovat Digitální obsah či Zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
12.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
12.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky. Tato změna se nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny, nestanoví-li zákon jinak. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že Vám na základě Smlouvy máme poskytovat Digitální obsah pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám v takovém případě zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované poskytování Digitálního obsahu, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávky Digitálního obsahu po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
12.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci v rozsahu dovoleném zákonem. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů a znemožňuje plnění Smlouvy, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
12.5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
12.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
12.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.8.2025. Předešlá verze Podmínek je dostupná na této adrese: https://portal.jiristacho.cz/content/3-obchodni-podminky. Aktuální znění Podmínek je vždy k dispozici na našich Webových stránkách.